Inlägg: 2682831
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}: Att uttala sig om att någon filmar när man har Woods och raanta i sin trupp. Två som faller för minsta touch, rullar runt 4 varv på isen och skriker på domarn efter utvisning.
Applåder 👏
Applåder 👏
+ 5
Sv: A proposito de nada
{5647}:
Du Nola-bonden?
Innan du ens ska nämna en av landets i särklass största så lär dej för i helvete att stava hans namn.
Du Nola-bonden?
Innan du ens ska nämna en av landets i särklass största så lär dej för i helvete att stava hans namn.
Sv: A proposito de nada
{5647}: Haha...nu var det väl ändå inte en tackling heller? Sitter påsksnapsen i? Tröjdragning + hakning = 2 min. Inga konstigheter.
Bara för att du har en illa dold dröm om att se Brynäs misslyckas så måste du ju ändå ha nån slags verklighetsförankring.
Bara för att du har en illa dold dröm om att se Brynäs misslyckas så måste du ju ändå ha nån slags verklighetsförankring.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Bofors kommer ju aldrig orka den här serien över tid. Vi är bättre i 1:a perioden, helt osannolikt hur det kan stå 0-2 efter den. Vi äger Bofors i 2:a och får äntligen utdelning.
Jag kommer inte skriva något om domarnivån, den vet vi sedan tidigare är patetisk i den här gärdsgårdsserien…
Jag kommer inte skriva något om domarnivån, den vet vi sedan tidigare är patetisk i den här gärdsgårdsserien…
+ 9
Men, det kanske där gränsen går for Brynäsare? En gigantisk skillnad mot Salmnings tid.