Inlägg: 2686125
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
brunkaren: De är väldigt små. Sen verkar ju det där gänget generellt fortfarande lida av PTSD efter -99. Så bittra över det fortfarande.
+ 1
Sv: A proposito de nada
brunkaren: vi håller ju på er men är luttrade i denna liga och tar inte ut nått i förskott. Det finns inte en Modoit som vill se BIK före BIF i SHL, men ni verkar inte ha lärt er nått av att ramla ur så kanske behövs nått år till i Hockeyallsvenskan?
Ibland funderar jag ärligt talat hur vissa är funtade, höj er för helvete.
För övrigt. Pissig insats av Brynäs. Om möjligt ännu pissigare domarinsats, sjukt jävla besviken just nu.