Inlägg: 2686137
Sv: A proposito de nada
brunkaren: De är väldigt små. Sen verkar ju det där gänget generellt fortfarande lida av PTSD efter -99. Så bittra över det fortfarande.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alltså dom dubbla yxhuggen på Nordh innan det felaktigt bortdömda målet är ju horribla. Där kunde armen gått av och det släpper domarna helt. Stabilt med tanke på vilka utvisningar dom hittade på oss ikväll.
+ 15