Inlägg: 2688502
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl:
Håller med ”IronKrook” dom vet att dom är under lupp, tycker vi avhåller oss från nedvärderande omdömen och ser hur det utvecklar sig, det som har varit har vi spytt tillräckligt om och går inte att förändra, hav förtröstan 🤣🤘
Håller med ”IronKrook” dom vet att dom är under lupp, tycker vi avhåller oss från nedvärderande omdömen och ser hur det utvecklar sig, det som har varit har vi spytt tillräckligt om och går inte att förändra, hav förtröstan 🤣🤘
+ 3
Usch för de två tomtarna