Inlägg: 2689376
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Vet inte hur stort minusresultatet är, men handlar väl om många billiga biljetter den här säsongen, dyrare utgifter i form av elkostnader och större satsningar i spelarbudgeten en av vad som var planerat. Det kanske man kan leva med.
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas: Är ju för att målet med verksamheten är att gå upp, inte att gå med vinst. Man anpassar kostnaderna efter de intäkter man har. Klokt.
+ 7
Benn och elräkningarna har kostat många miljarder denna säsong.