Inlägg: 2689378
Sv: A proposito de nada
munkas: Är ju för att målet med verksamheten är att gå upp, inte att gå med vinst. Man anpassar kostnaderna efter de intäkter man har. Klokt.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Mm, tänkte mer på att de ekonomiska prognoserna har pendlat väldigt mycket under säsongen. Från att vi i god tid skall förstärka med spelare innan transfer-hysterin dubblar priset till att det inte finns så mycket utrymme för värvningar alls.
Men det kanske beror på att de 1000 extra personerna som dök upp varje match hade gratisbiljetter alternativ tog med sig fika hemifrån.
Men det kanske beror på att de 1000 extra personerna som dök upp varje match hade gratisbiljetter alternativ tog med sig fika hemifrån.
+ 1