Inlägg: 2689385
Sv: A proposito de nada
Lemp: Pratade inte Svedman om att man budgeterat med ett minusresultat på 2 miljoner i den reviderade prognosen?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ekonomin är pressad. Finalspelet kan få oss på plus, bara att köpa. Fixade två stycken alldeles nyss.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Fredrik Narvelid, krönikör på KT-Kuriren..
"Trots ett blytungt slut på semifinal nummer fem med förlust efter förlängning så ska BIK som förening känna sig nöjd. Jag förstår att det kommer att svida en lång tid framöver men den här säsongen kommer folk att snacka om i flera år framöver.
Säsongen som började i förtvivlan slutade med en hedersam förlust mot ett av hockeyallsvenskans bästa lag genom tiderna."
"Trots ett blytungt slut på semifinal nummer fem med förlust efter förlängning så ska BIK som förening känna sig nöjd. Jag förstår att det kommer att svida en lång tid framöver men den här säsongen kommer folk att snacka om i flera år framöver.
Säsongen som började i förtvivlan slutade med en hedersam förlust mot ett av hockeyallsvenskans bästa lag genom tiderna."
+ 12