Inlägg: 2689386
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Det var ödmjukt skrivet. Till skillnad från BIK:s assisterande tränare som varit ute på Twitter/X och svingat och skyllt förlusten till stor del på domarna. Att en bitter supporter gör det, okej då, men att en assisterande tränare gör det är rätt pinsamt.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Horace76c: ”Säsongen som började i förtvivlan slutade med en hedersam förlust mot ett av hockeyallsvenskans bästa lag genom tiderna.”
Det där faktakollade han aldrig med modosupportrarna.
Det där faktakollade han aldrig med modosupportrarna.
+ 16
Sv: A proposito de nada
Horace76c: en eloge till BIK, pressa er till 3 overtime är bara o lyfta på hatten åt.
"Trots ett blytungt slut på semifinal nummer fem med förlust efter förlängning så ska BIK som förening känna sig nöjd. Jag förstår att det kommer att svida en lång tid framöver men den här säsongen kommer folk att snacka om i flera år framöver.
Säsongen som började i förtvivlan slutade med en hedersam förlust mot ett av hockeyallsvenskans bästa lag genom tiderna."