Inlägg: 2689772
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Jag håller helt med om Lindvall. Ser ju spektakulärt ut men känns ju mest som att han slänger sig i ren desperation och han har tur att pucken rör honom. Rätt många målvakter hade nog kunnat göra den räddningen egentligen.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Exakt så. Det var mer tur än skicklighet. Det för mig är inte något som bör vara årets räddning.
+ 1