Inlägg: 2689775
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Exakt så. Det var mer tur än skicklighet. Det för mig är inte något som bör vara årets räddning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs:
Ptja, då kan man ju resonera att kipruaoffs klack också var tur (tidernas räddning förresten), likväl som alla andra idioträddningar.
Blir nog ett case av att" komma överrens om att vi inte är överens"😊
Ptja, då kan man ju resonera att kipruaoffs klack också var tur (tidernas räddning förresten), likväl som alla andra idioträddningar.
Blir nog ett case av att" komma överrens om att vi inte är överens"😊
+ 2