Inlägg: 2690467
Sv: A proposito de nada
Taskigt matchstraff på Brynäs å plötsligt 3-3 nu precis 3-4 till dåligt kaffe.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Typiskt och ödesdigert juniorbeteende.
Trycker i onödan till en färjestadare i ryggen och får matchstraff.
Iofs lite överdrivet av den som blir tacklad, han ser ju att Hillström checkar men väljer att inte ta emot smällen för att locka fram en utvisning.
Hillströms onödiga tilltag avgör ju matchen och han lär nog inte sova speciellt gott i natt.
Det sämre laget med sämsta kaffet går till final.
Bara att bryta ihop och komma igen...
Trycker i onödan till en färjestadare i ryggen och får matchstraff.
Iofs lite överdrivet av den som blir tacklad, han ser ju att Hillström checkar men väljer att inte ta emot smällen för att locka fram en utvisning.
Hillströms onödiga tilltag avgör ju matchen och han lär nog inte sova speciellt gott i natt.
Det sämre laget med sämsta kaffet går till final.
Bara att bryta ihop och komma igen...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Final 2:7 är slutsåld! Hjälp till att fylla arenan på onsdag också, ni som kan! Jag kommer stötta från ståplats på fredagen.
+ 9