Inlägg: 2694917
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10595}: Ödmjukheten är som bortblåst efter typ sju år härnere och en halvtaskig säsong i SHL
Klädsamt.
Klädsamt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
{10595}: Det kan du ju säga i Er bok istället.
Skit i va fan vi skriver här.
Molin for president och Bisset som Vice💪💪
Ni kommer och få höra det till dödagar😀
Skit i va fan vi skriver här.
Molin for president och Bisset som Vice💪💪
Ni kommer och få höra det till dödagar😀
+ 6
Lägg din energi på hockeyallsvenskan och brynäsboken i stället för att störa dig på vad lag som spelar i SHL skriver i sin bok.