Inlägg: 2694974
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Först ta er tillbaka till SHL innan ni snackar med stora klubbar.
Halvtaskig säsong i SHL? Vi överträffade förväntningarna gånger tio.
Fattar inte er besatthet med oss MoDoiter som spelar i en division högre än er. Kan ni fokusera på ert eget först och sluta gnälla på oss?
Halvtaskig säsong i SHL? Vi överträffade förväntningarna gånger tio.
Fattar inte er besatthet med oss MoDoiter som spelar i en division högre än er. Kan ni fokusera på ert eget först och sluta gnälla på oss?
Klädsamt.