Inlägg: 2697347
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Grymt bra genomförd första period! Hade dock suttit fint med åtminstone två mål till på alla dessa chanser.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Erat: Första perioden är det klasskillnad. Tror Mora hade varit mycket jobbigare att möta
+ 14
Sv: A proposito de nada
Att Djurgården skulle vara så starka på hovet har jag inte sätt något av.
+ 3