Inlägg: 2697356
Sv: A proposito de nada
Grymt bra genomförd första period! Hade dock suttit fint med åtminstone två mål till på alla dessa chanser.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Galet att vi inte fått med oss ett PP den här perioden. Sjuk ryggsäckshockey.
DIF ser tröttkörda ut. Både fysiskt och mentalt. Men sånt kan skifta snabbt.
DIF ser tröttkörda ut. Både fysiskt och mentalt. Men sånt kan skifta snabbt.
+ 13