Inlägg: 2697360
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Så här långt en godkänd insats av våra svart vit randiga.
Mer än så törs jag inte kredda domarna då det är två perioder kvar.
Positivt⚠️ jag trodde att dom skulle döma bort målet för att Ölund var i det blåa trots att han blev intryckt och det var ett korrekt mål.
Två perioder kvar och det största utropstecknet ⚠️ är domarna klarar dom av trycket?
Mer än så törs jag inte kredda domarna då det är två perioder kvar.
Positivt⚠️ jag trodde att dom skulle döma bort målet för att Ölund var i det blåa trots att han blev intryckt och det var ett korrekt mål.
Två perioder kvar och det största utropstecknet ⚠️ är domarna klarar dom av trycket?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja det man INTE vill se är ett tidigt Djurgårdsmål på skott nummer 8 eller 9 i nästa period... Hade känts jäkligt skönt att ha åtminstone ett mål till efter första.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: dom ligger under med 1-0 och måste framåt. Det kommer att öppna upp ännu mer (om det är möjligt ens)
Dags för rödin att sätta ett på en spelvändning
Dags för rödin att sätta ett på en spelvändning
+ 2
DIF ser tröttkörda ut. Både fysiskt och mentalt. Men sånt kan skifta snabbt.