Inlägg: 2698131
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Hur många där finns kvar på marknaden då? Känns som övriga SHL-klubbar hunnit fiska upp det mesta av värde vid det här laget.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Från HA ser jag bara två namn av värde på centersidan:
Chad Yetman som center har några varit inne på.
Tycker även Måns Carlsson skulle kunna vara ett alternativ om man vill ha in en vettig center. Han imponerade i slutspelet med sin smartness och hans kedja var bäst i Mora både i kvarten o semin. Borde inte vara allt för dyra att signa någon av dem heller - har inga kontrakt enligt eliteprospect.
Chad Yetman som center har några varit inne på.
Tycker även Måns Carlsson skulle kunna vara ett alternativ om man vill ha in en vettig center. Han imponerade i slutspelet med sin smartness och hans kedja var bäst i Mora både i kvarten o semin. Borde inte vara allt för dyra att signa någon av dem heller - har inga kontrakt enligt eliteprospect.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ja, det blir tufft att hitta några guldkorn så här sent på säsongen, men vi får hoppas att Alcen använt munlädret på bästa sätt o fångat upp ett gäng med is i magen som hade tålamod att vänta på att BIF skulle ro det här i land.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: ja guldkornen. Dock Yetman kvar på översta hyllan (om han inte ryktas någon annanstans?). Men finns någon "Kopacka"? T.ex. Olhaver..?
+ 1