Inlägg: 2698139
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Finns ju lite guldkorn runt om i HA. Jag tycker att Axel Andersson är bra, Hammarlund kanske skulle funka som typ 7:e back.
Spelarna i länkarna är också bra, men gäller ju att hitta bra roller också. Ryktas en del att Frölunda inte kan ge Otto Stenberg en bra roll där, vet att många störde sig på honom i slutspelet men det är en stor talang.
Spelarna i länkarna är också bra, men gäller ju att hitta bra roller också. Ryktas en del att Frölunda inte kan ge Otto Stenberg en bra roll där, vet att många störde sig på honom i slutspelet men det är en stor talang.
Länkar:
https://www.eliteprospects.com/player/268653/tim-theocharidishttps://www.eliteprospects.com/player/249738/roope-laavainenhttps://www.eliteprospects.com/player/534828/otto-stenberghttps://www.eliteprospects.com/player/241613/viktor-grahnhttps://www.eliteprospects.com/player/472140/hampus-plato
https://www.eliteprospects.com/player/268653/tim-theocharidishttps://www.eliteprospects.com/player/249738/roope-laavainenhttps://www.eliteprospects.com/player/534828/otto-stenberghttps://www.eliteprospects.com/player/241613/viktor-grahnhttps://www.eliteprospects.com/player/472140/hampus-plato
+ 1
Chad Yetman som center har några varit inne på.
Tycker även Måns Carlsson skulle kunna vara ett alternativ om man vill ha in en vettig center. Han imponerade i slutspelet med sin smartness och hans kedja var bäst i Mora både i kvarten o semin. Borde inte vara allt för dyra att signa någon av dem heller - har inga kontrakt enligt eliteprospect.