Inlägg: 2709032
Sv: A proposito de nada
puffe: Nä, men om du kan få in i skallen att det är inte föreningen som ber om pengar. Det är privatpersoner som ställt upp detta själva..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Precis det jag redan skrivit minst en gång. Oroväckande när en förening börjar tigga av medlemmar/supportrar(ex.vis Nybro nu i våras) . Vad privatpersoner gör är en helt annan sak, så ser ingen konflikt i dina och mina åsikter?
+ 3