Inlägg: 2709030
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
puffe: Hur du än resonerar så handlar det i grunden om att man tigger pengar för att kunna köpa spelare.
Varför är det då klandervärt att ”tigga” från supportrar men Ok att göra det från sponsorer, om båda har både en vilja och pengar att skänka?
Märkligt…
Trevlig Helg!
Varför är det då klandervärt att ”tigga” från supportrar men Ok att göra det från sponsorer, om båda har både en vilja och pengar att skänka?
Märkligt…
Trevlig Helg!
+ 3
Sv: A proposito de nada
puffe: Nä, men om du kan få in i skallen att det är inte föreningen som ber om pengar. Det är privatpersoner som ställt upp detta själva..
+ 2
Önskar inte bidraga till nån långbänk angående detta, så tillönskar alla en fortsatt Trevlig Helg