Inlägg: 2709109
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hade inte du lämnat forumet för alltid? Tyckte du skrev det för nån vecka sen?
+ 2
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: The Crust är bäst i stan i mitt tycke. Ligger uppe vid Stortorget så ca 5 minuters promenad
www.visitgavle.se/sv/crust
www.visitgavle.se/sv/crust
+ 4
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Akten och Fören om du orkar gå 10 minuter från stationen. Antagligen lite för långt borta om du har mycket packning.
+ 1
En allmän undran
Vart i Gävle avnjuter man en god pizza i väntan på tåget i närheten av stationen?
Har 70 minuter att döda innan tåget till Borlänge går hem sent på eftermiddagen
Tacksam för svar 😀