Inlägg: 2709207
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hade inte du lämnat forumet för alltid? Tyckte du skrev det för nån vecka sen?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Jag förstår ditt meddelande och jag är absolut inte kränkt, skall mycket till för att kränka mig, jag hoppas på en fin säsong för våra lag och jag hoppas verkligen inte det blir osämja om jag går in och kommenterar saker, jag har tänkt mig att lägga mig i diskussionen om Jakob länge men här kommer min analys på det
Sanny lämnade honom utanför top 10 på sin lista vilket såklart är fel men han är inte top 3 heller, skadedrabbad spelare som inte spelat i Europa på länge, jag tycker Brynäs borde sätta in honom i en 3e kedja som en erfaren spelare, ha inte så stora förhoppningar på honom, Bäckis likadant, killen är ett geni men otroligt svårbedömd efter sina skador
Djoos däremot, där har ni en bra spelare som kommer bli nyttig för er, jag tycker ni skall gå för Camper, halva Leksand grät när han lämnade, han är lite till åren men att han har spelat i Leksand är såklart inte relevant, han kommer bli bra även nästa säsong
Förstå mig rätt, om era hemvändare lyckas kan det bära långt men jag är skeptisk, detta är min ärliga åsikt och hoppas du godtar den utan att bli otrevlig
Jag förstår ditt meddelande och jag är absolut inte kränkt, skall mycket till för att kränka mig, jag hoppas på en fin säsong för våra lag och jag hoppas verkligen inte det blir osämja om jag går in och kommenterar saker, jag har tänkt mig att lägga mig i diskussionen om Jakob länge men här kommer min analys på det
Sanny lämnade honom utanför top 10 på sin lista vilket såklart är fel men han är inte top 3 heller, skadedrabbad spelare som inte spelat i Europa på länge, jag tycker Brynäs borde sätta in honom i en 3e kedja som en erfaren spelare, ha inte så stora förhoppningar på honom, Bäckis likadant, killen är ett geni men otroligt svårbedömd efter sina skador
Djoos däremot, där har ni en bra spelare som kommer bli nyttig för er, jag tycker ni skall gå för Camper, halva Leksand grät när han lämnade, han är lite till åren men att han har spelat i Leksand är såklart inte relevant, han kommer bli bra även nästa säsong
Förstå mig rätt, om era hemvändare lyckas kan det bära långt men jag är skeptisk, detta är min ärliga åsikt och hoppas du godtar den utan att bli otrevlig
+ 5
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Jag menade att jag överväger att kommentera något som är hockeyrelaterat här inne
Tråden heter ju vad den gör
😀
Jag menade att jag överväger att kommentera något som är hockeyrelaterat här inne
Tråden heter ju vad den gör
😀
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Grymt sur och onödig kommentar.
Man kan tänka den, men man skriver inte allt man skriver.
Rätt bra tanke att leva efter..
Man kan tänka den, men man skriver inte allt man skriver.
Rätt bra tanke att leva efter..
+ 10