Inlägg: 2710610
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Scott-Vesel har jag ju kvar i min uppställning, men Kopacka ska inte spela i en 4:e där jag tycker Ölund kommer bäst till sin rätt. Därav blir det denna uppställning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: jag tror ölund blir tredjecenter både på grund av att han klarat av de tidigare i SHL medans man inte vet med vesel och tror man i Brynäs hellre satsar på ölund i år och i det långa loppet och därför han får spela i tredje
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jugge: jag hoppas lite såhär.
Befintlig trupp som jag lagt in
SHL 24/25
Lindblom-schroeder-Kopacka
Rödin-Larsson-Indrasis
Lindblom-Vesel -Silfverberg
Scott-Ölund-Lejon
Djoos-D’astous
Bertilsson-Kinnvall
Lindstein-Andersson
Befintlig trupp som jag lagt in
SHL 24/25
Lindblom-schroeder-Kopacka
Rödin-Larsson-Indrasis
Lindblom-Vesel -Silfverberg
Scott-Ölund-Lejon
Djoos-D’astous
Bertilsson-Kinnvall
Lindstein-Andersson
+ 2