Inlägg: 2710623
Sv: A proposito de nada
Jugge: jag tror ölund blir tredjecenter både på grund av att han klarat av de tidigare i SHL medans man inte vet med vesel och tror man i Brynäs hellre satsar på ölund i år och i det långa loppet och därför han får spela i tredje
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Jag tror också att Ölund kommer spela i 3:e och Vesel i 4:e. Men det är ju märkligt att man vänder på det bara för vi är tillbaka i SHL.
Vesel visade hela säsongen att han är en bättre spelare än Ölund.
Vesel visade hela säsongen att han är en bättre spelare än Ölund.
+ 5