Inlägg: 2720544
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Ja, det må vara hur det vill med detta. Det blir att hoppas på andra i laget. Han beröms redan nu i alla fall i DIF.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kedjorna ikväll. Väldigt väntade, bortsett från att andra och tredje verkar ha bytt plats.
Tyvärr missar jag matchen, så någon får gärna skriva en sammanfattning efter.
Tyvärr missar jag matchen, så någon får gärna skriva en sammanfattning efter.
+ 6
