Inlägg: 2720550
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
När jag ser laguppställningen slår det mig att man verkligen saknar en Benn-typ, även med Berra i laget. Ser gärna att Lindstein och Andersson slåss om en 5-6 backplats bredvid en Benn i den bästa av världar.
En annan sak som slår mig är att jag verkligen gillar forwardsuppsättningen, när vi åkte ur så stod det offensiva hoppet till Rödin och Scott, Kvist spelade en hel del i en andra formation, en tredje med Olesen och Eklind och vår fjärde bestod av typ Birgersson och Blomman. Mycket bättre bredd nu, hoppas det slår väl ut!
En annan sak som slår mig är att jag verkligen gillar forwardsuppsättningen, när vi åkte ur så stod det offensiva hoppet till Rödin och Scott, Kvist spelade en hel del i en andra formation, en tredje med Olesen och Eklind och vår fjärde bestod av typ Birgersson och Blomman. Mycket bättre bredd nu, hoppas det slår väl ut!
+ 6
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: är Bertilsson bara sjuk?
Eller vilar han bara för att testa Larsen och slippa få in en 7:e back i kedjorna
Eller vilar han bara för att testa Larsen och slippa få in en 7:e back i kedjorna

Tyvärr missar jag matchen, så någon får gärna skriva en sammanfattning efter.