Inlägg: 2720733
Sv: A proposito de nada
gwl: Vi ska ta den här matchen för vad den är. Dock är det konstigt att det sällan/aldrig är Brynäs som går ut och övertygar (läs vinner) i en premiär. Statistik på det, nån?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Jag minns när vi var i SHL tidigare då brukade vi vinna iaf första matchen, dvs premiären.
Typ Frölunda borta 5-2 eller nått sånt senast
Typ Frölunda borta 5-2 eller nått sånt senast
+ 1