Inlägg: 2720736
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Finns inget lag som spelar allt de kan under en träningsmatch, finns inget lag som kör varianter heller.
Allt de vill få ut av en träningsmatch är att känna på närspel och att gubbarna ska få lira lite match inför säsongen.
Vinst eller förlust kvittar dessa matcher..
Såg inge bra ut förra säsongens försäsong heller, slutade rätt bra tillslut va?
Allt de vill få ut av en träningsmatch är att känna på närspel och att gubbarna ska få lira lite match inför säsongen.
Vinst eller förlust kvittar dessa matcher..
Såg inge bra ut förra säsongens försäsong heller, slutade rätt bra tillslut va?
+ 1
Jag är inte ett dugg sur eller mer/mindre orolig än innan matchen. Men ganska självklart att man alltid försöker förbättra sin insats.