Inlägg: 2723165
Sv: A proposito de nada
Berge: Om man bortser från de givna skämten är det ju väldigt tråkigt att många väljer att spela i Nordamerika tills de lägger av. Nu är Hedman givetvis på en annan hylla än Silfverberg där borta, men det är ändå stort att spelare som Silfverberg och Larsson hellre spelar i Brynäs än i NHL. Det är väldigt sällan som ordinarie NHL-spelare flyttar till SHL nuförtiden.
+ 15
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Därför är det ju värre att tacka nej till MoDo, eftersom MoDo är den största klubben och dessutom är det en NHL-Klubb. Vem tackar nej till en NHL-Klubb? Förstår dom!
+ 1