Inlägg: 2723168
Sv: A proposito de nada
Peja: Därför är det ju värre att tacka nej till MoDo, eftersom MoDo är den största klubben och dessutom är det en NHL-Klubb. Vem tackar nej till en NHL-Klubb? Förstår dom!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Tittar man in i modoboken så verkar dom lite upprörda och grinar för allt det här kring att dom tackar nej. Dom tackar helt enkelt nej till det…
+ 5