Inlägg: 2726622
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Detta är ett typiskt Brynäs fuskbygge 10.0 och de styrande kommer i Mars månad inte för sitt liv kunna begripa hur det kunde gå som de gjorde när vi återigen är i en kvalserie.
Våran på pappret bästa back borta i 4-6 veckor vilket i Brynäs fall brukar betyda 8-10 veckor.
Nu får Gälla trolla med sin trollstav för att få Larsen att bli en SHL mässig back vilket säkert kommer att lyckas det tror vi alla på.
Våran på pappret bästa back borta i 4-6 veckor vilket i Brynäs fall brukar betyda 8-10 veckor.
Nu får Gälla trolla med sin trollstav för att få Larsen att bli en SHL mässig back vilket säkert kommer att lyckas det tror vi alla på.
Men kanske kan det för en gångs skull bli lyckosamt att ha tunnaste truppen i SHL? Det gör att vi förutom Benn kan värva en till back, typ Björk (eller ännu bättre, Söderström!) utan någon större konkurrens, i o m att i stort sett samtliga övriga SHL-lag redan har bunkrat upp med 8-9 seniorbackar och inte kommer dammsuga spelarmarknaden i september-oktober i a f.
Vi får hoppas att det finns ett par miljoner kvar till i kassakistan för "oförutsedda" utgifter (inklusive utrymme för en ytterforward senare i höst eller vinter).