Inlägg: 2726623
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Vi får väl anta att den sportsliga ledningen fastställt att både Johannesson och Larsen kan gå in i laget vid skador och göra ett fullgott arbete på SHL-nivå. Annars skulle de väl inte ingå i truppen??
De ser kanske detaljer i spelet som inte syns på TV eller i verkligheten..?
Nåja, ”Ove Spelarutvecklare” har några veckor på sig att slipa till de sista detaljerna med dem. 👍
De ser kanske detaljer i spelet som inte syns på TV eller i verkligheten..?
Nåja, ”Ove Spelarutvecklare” har några veckor på sig att slipa till de sista detaljerna med dem. 👍
+ 7
Sv: A proposito de nada
Min känsla är att Benn har gjort patron ur och satsar på familjen full ut, Björk rehabiliterar en ryggskada, Söderström satsar på nytt kontrakt i NHL eller Schweiz.
Nej så fokuset måste bli att satsa på en back som blivit överflödig inför NHL starten.
Nej så fokuset måste bli att satsa på en back som blivit överflödig inför NHL starten.
+ 1
Våran på pappret bästa back borta i 4-6 veckor vilket i Brynäs fall brukar betyda 8-10 veckor.
Nu får Gälla trolla med sin trollstav för att få Larsen att bli en SHL mässig back vilket säkert kommer att lyckas det tror vi alla på.