Inlägg: 2726973
Sv: A proposito de nada
Säga vad man vill om motståndet och isen och allt. Men att släppa till totalt 4 skott på en period där vi dessutom hade 2 BP är ju helt okej.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Tycker det ser bra ut, mer fart i gubbarna idag, ser mer tävlande ut.
Vad man längtar till seriestart där gubbarna kommer ge gärnet och slå under ifrån!
Nu siktar vi på slutspel!
Vad man längtar till seriestart där gubbarna kommer ge gärnet och slå under ifrån!
Nu siktar vi på slutspel!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gavve: Lite svårt att förstå varför Bonnier väljer en oinsatt kommentator som troligtvis kommenterar från Stockholm istället för låter GD-killarna kommentera, de lär ju ändå vara på plats. Känns som en så kallad skrivbordsprodukt.
+ 3