Inlägg: 2729547
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bara hoppas D’Astous klarade sig nu.
Han var bäst på isen idag. Hinken lär få ångra sitt nej tack.
Han var bäst på isen idag. Hinken lär få ångra sitt nej tack.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det hade varit något. Tjafset här hade gått i taket. Men inte helt omöjligt. Vi är ju tippade 12-14 :)
Nää, men sov gott allesammans ;)
Nää, men sov gott allesammans ;)
+ 1