Inlägg: 2729541
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Utspelade? Då ska du kolla mot Luleå förra veckan. Det var några gånger värre än det här. Dra vilka slutsatser du vill av en träningsmatch, men en av kvalplatserna är bokad för er nästa säsong :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
biff1: Bra comeback förresten haha.."Utspelade? Luleå spelade ut oss ÄNNU mer"
+ 8
Sv: A proposito de nada
biff1: Det var väl du som drog slutsatser va? Att Brynäs är ett korthus o s v. Jag har inte dragit en enda slutsats. Jo en slutsats, att det var oundvikligt att ni modoiter skulle visa eran låga klass härinne ikväll.
+ 15