Inlägg: 2729552
Sv: A proposito de nada
biff1: Bra comeback förresten haha.."Utspelade? Luleå spelade ut oss ÄNNU mer"
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: "Bra comeback förresten haha.."Utspelade? Luleå spelade ut oss ÄNNU mer"
Så han erkänner att vi spelade ut dem? Bara inte lika mycket som Luleå ;)
Så han erkänner att vi spelade ut dem? Bara inte lika mycket som Luleå ;)
+ 12