Inlägg: 2731482
Sv: A proposito de nada
Silfver: ja jag älskar också ligan i sig! Men vill såklart inte ha Brynäs där 😮💨
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Eller hur? Vet inte hur det är med dig men när det gäller SHL tittar jag i princip bara på Brynäs. Vill jag se annan hockey blir det ofta HA (eller NHL). Go figure…🤔
+ 3
Sv: A proposito de nada
Smygbrynäsaren Pudas 😉
Typ den enda av Spelare/experter/media som faktiskt har med Brynäs spelare.
Typ den enda av Spelare/experter/media som faktiskt har med Brynäs spelare.
+ 4
