Inlägg: 2731491
Sv: A proposito de nada
Farsang: Eller hur? Vet inte hur det är med dig men när det gäller SHL tittar jag i princip bara på Brynäs. Vill jag se annan hockey blir det ofta HA (eller NHL). Go figure…🤔
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: både HA och NHL är det ju mer raggarhockey vilket är skoj att kolla på.
Att titta på två lag man inte känner något för i SHL är så satans tråkigt när ligan i sig är rätt defensiv och tråkig😬
Att titta på två lag man inte känner något för i SHL är så satans tråkigt när ligan i sig är rätt defensiv och tråkig😬
+ 4