Inlägg: 2731995
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Zappaholic: Ja det är väl många som tippat LHC i toppen detta år också (speciellt innan försäsongen).
Men jag tycker absolut inte vi spelar dålig. Klart att allt inte är perfekt men det känns ändå bra med tanke på att vi saknar våra två bästa backar (de sågs som det innan Söderström värvades).
Edit: Vi måste sluta ta onödiga utvisningar också.
Men jag tycker absolut inte vi spelar dålig. Klart att allt inte är perfekt men det känns ändå bra med tanke på att vi saknar våra två bästa backar (de sågs som det innan Söderström värvades).
Edit: Vi måste sluta ta onödiga utvisningar också.
+ 2
Ändå en godkänd period. Vi är ju inte direkt överkörda vilket inget hopp.