Inlägg: 2732002
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
LHC har varit bättre men vi borde leda ändå med tanke på våra öppna chanser.
+ 2
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Gavve: men vad är det för utvisning? Jävla domare med noll spelförståelse. LHC-spelaren låser ju klubban under armen?
+ 4
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Gavve: viktigaste är att det inte ser uppgivet och slött ut för fem öre 💪🏼
+ 3
Men jag tycker absolut inte vi spelar dålig. Klart att allt inte är perfekt men det känns ändå bra med tanke på att vi saknar våra två bästa backar (de sågs som det innan Söderström värvades).
Edit: Vi måste sluta ta onödiga utvisningar också.