Inlägg: 2732005
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Huge: Helt enig. Det skulle så klart inte varit en utvisning alls ser jag nu. MEN ändå onödigt att ha klubban där uppe.
Åter igen bra BP av Brynäs. Eller uselt PP av LHC. Eller en kombination.
Åter igen bra BP av Brynäs. Eller uselt PP av LHC. Eller en kombination.
+ 1
Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Huge: Brukar ju bli så. Sen ska ju inte klubban vara däruppe. Onödigt av Larsson
Vesel skjuter finnen i plocken.
Vesel skjuter finnen i plocken.
+ 1
Larsson får tvåan.
Haha…😂