Inlägg: 2747262
Sv: A proposito de nada
Viktor Persson är en helt annan spelare i dem två sista matcherna asså. Jävla slarv och dåliga pass
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Viktor Perssons potential är väl inte högre än den som hyfsad back i HA heller, om man ska vara cynisk.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Tycker inte alls att spelet med Söderström fungerar för honom. Han gjorde det bättre med Lindstein (Söderström spelade ju då med D'Astous).
+ 2