Inlägg: 2747270
Sv: A proposito de nada
Farsang: Viktor Perssons potential är väl inte högre än den som hyfsad back i HA heller, om man ska vara cynisk.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Det skrev jag för ett tag sedan men fick skit för det. Han är en bra back men räcker inte riktigt till i SHL, tycker jag
+ 2
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: nej men tyckte ändå han började säsongen med att spela rejält och enkelt både med och utan puck. Känns som han försöker ”visa upp sig nu” bara
+ 1