Inlägg: 2757705
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Något som är imponerande i år är att man faktiskt gör det man säger i intervjupauserna. Generellt sett är det ju mest snack (från alla lag), men i år tycker jag att man "walk the talk".
Det var ingen bra match igår, tycker HV var ett av de sämre lagen vi mött, just därför så frustrerande att ligga under med 3-1 inför tredje.
Var det första gången Gällstedt vaskade runt? Fick inte riktigt koll på kedjorna, men Rödin, Silfverberg och Larsson i första, Indrasis bänkad efter utvisningen?
Det var ingen bra match igår, tycker HV var ett av de sämre lagen vi mött, just därför så frustrerande att ligga under med 3-1 inför tredje.
Var det första gången Gällstedt vaskade runt? Fick inte riktigt koll på kedjorna, men Rödin, Silfverberg och Larsson i första, Indrasis bänkad efter utvisningen?
+ 2
Jag håller med om detta! Men att vi i stort sett vinner aldrig förlorar en tredjeperiod tycker jag ändå tyder på att han inte är rädd för att ryta i och förändra om det behövs inför den (ibland behövs det så klart inte). Så klart inget jag kan backa upp då jag inte är med i omklädningsrummet.
Av våra 12 tredjeperioder har vi vunnit 7, spelat 2 oavgjorda och bara förlorat 2. Bara 3 andra lag har också bara 2 förluster MEN då har de också bara 3 vinster och 7 oavgjorda.
Tycker ändå att GD (tror jag det är) berättat om att Gälla kan ryta i på träningar också när folk inte gör sitt bästa alla gånger. Han kan liksom verka som en härlig mysfarbror men också ryta i när det behövs (är min bild av honom).