Inlägg: 2760442
Sv: A proposito de nada
Mycket Brynäs i senaste Nedsläpp Hockeypuls-podden. Bara att hoppas att laget inte lyssnar - kan bli hybris.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Slutsåld sittplats på en torsdags match mot Växjö.
Måste väl vara första laget som har över 6000 i publiken som lyckas göra det på en grundserie?😂
Måste väl vara första laget som har över 6000 i publiken som lyckas göra det på en grundserie?😂
+ 11
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Tror inte att Gälla och övriga tränarteamet ”tillåter” någon hybris. ”Fuck that, that’s not us!”.
+ 2