Inlägg: 2768466
Sv: A proposito de nada
lapad: Visste inte ens att han fortfarande spelade måste jag vara ärlig och säga… Verkar ha gått tungt för honom jämfört med de andra målvakterna i det laget också. Som du säger, bara att lägga ner.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Såg att två stycken spelare redan är nominerade till årets kyligaste mål i SHL.
Kandidaterna är Sandin Pellika, men också vår alldeles egna Bobby Trivigno💪🏼
Kandidaterna är Sandin Pellika, men också vår alldeles egna Bobby Trivigno💪🏼
+ 15