Inlägg: 2776354
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jag är lite nyfiken på vad det är för stolar dom sitter på, eller om stolarna är trottoarkanter dom sitter på? :D
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee:
Det där inlägget är så korkat så jag tänker inte ens bemöta det
Höj nivån lite
Börjar bli tröttsamt med trottoarkanter och nedlagda skolor mm
Om du vill ha en redogörelse varför skolan lades ner kan du få det på pm då jag vet varför och det har inte med Leksands tidigare ekonomiska förehavanden att göra
Innerst inne så vill de flesta av er ha kvar Leksand i SHL
Hade det varit tvärtom hade hade jag velat ha kvar Brynäs i SHL för allt i världen
Lägger in en artikel för att påminna er om att Leksand inte är ensamma
Jag vill veta hur många av er Brynäsare som var oroliga när detta uppdagades
Ärligt nu?
Kasta inte igelkottar i ballonghus
Det där inlägget är så korkat så jag tänker inte ens bemöta det
Höj nivån lite
Börjar bli tröttsamt med trottoarkanter och nedlagda skolor mm
Om du vill ha en redogörelse varför skolan lades ner kan du få det på pm då jag vet varför och det har inte med Leksands tidigare ekonomiska förehavanden att göra
Innerst inne så vill de flesta av er ha kvar Leksand i SHL
Hade det varit tvärtom hade hade jag velat ha kvar Brynäs i SHL för allt i världen
Lägger in en artikel för att påminna er om att Leksand inte är ensamma
Jag vill veta hur många av er Brynäsare som var oroliga när detta uppdagades
Ärligt nu?
Kasta inte igelkottar i ballonghus
+ 6