Inlägg: 2776376
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: behövde inte Leksand betala tillbaks en massa pengar som de fick i coronastöd?
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: "Innerst inne så vill de flesta av er ha kvar Leksand i SHL"
Försöker du tala om för oss i vårt forum vad vi ska tycka och skriva?
Försöker du tala om för oss i vårt forum vad vi ska tycka och skriva?
+ 10
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: För min del var det bara ett försök till ett skämt med glimten i ögat, togs det fel eller bara var tröttsamt så ber jag om ursäkt.
Jag vill absolut ha kvar Leksand i SHL, har även släkt som härstammar från Leksand. Jag kan dock bara tala för min egen del.
Jag vill absolut ha kvar Leksand i SHL, har även släkt som härstammar från Leksand. Jag kan dock bara tala för min egen del.
+ 5
Det där inlägget är så korkat så jag tänker inte ens bemöta det
Höj nivån lite
Börjar bli tröttsamt med trottoarkanter och nedlagda skolor mm
Om du vill ha en redogörelse varför skolan lades ner kan du få det på pm då jag vet varför och det har inte med Leksands tidigare ekonomiska förehavanden att göra
Innerst inne så vill de flesta av er ha kvar Leksand i SHL
Hade det varit tvärtom hade hade jag velat ha kvar Brynäs i SHL för allt i världen
Lägger in en artikel för att påminna er om att Leksand inte är ensamma
Jag vill veta hur många av er Brynäsare som var oroliga när detta uppdagades
Ärligt nu?
Kasta inte igelkottar i ballonghus