Inlägg: 2780453
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Riktigt usel insats i första. Örebro kommer inte bjuda på något idag och det är upp till oss att ändra matchbilden.
Kan bara bli bättre får vi hoppas.
Kan bara bli bättre får vi hoppas.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ska nog inte spela 4:e-Kedjan mot Karlkvist & co. Fan, Örebro bjuder bästa motståndet i en period så här långt under säsongen.
+ 7