Inlägg: 2780484
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Örebros förstalina, bland de bästa
jag sett på ett tag.
Karlqvist tex, överraskande rapp i mina ögon.
jag sett på ett tag.
Karlqvist tex, överraskande rapp i mina ögon.
+ 2
Sv: A proposito de nada
inte så jättevass period direkt av oss men örebro är på tårna ikväll.. men det går att vända.. förut kändes det som misär så fort vi låg under men i dessa tider är allt möjligt=)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jag gillar inte trematchersveckorna. Laget brukar vara så trött på lördagarna. Gäller väl alla lag egentligen, men det blir överlag lite sämre kvalité på hockeyn som spelas.
+ 4